Blok silnika goły E4 50i Kymco Super8 (Street) oryginalny

- Zapłać po dostawie
- Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
- Ponad 100.000 części w asortymencie
Kiedy wymieniasz blok silnika skutera Kymco?
Jeśli coś zawiesza się w bloku silnika (na przykład przy wyższych obrotach), wiele rzeczy może pójść nie tak. ● Koła zębate zacinają się lub wyłączają ● Niektóre części nie otrzymują już dopływu oleju, nie wysychają i pękają ● Łożyska pękają lub zostają uwięzione ● Powyższe dotyczy również uszczelek ● Łożyska wału korbowego lub jedno z nich pękają I tak dalej... To, co idzie nie tak w tak złym momencie, to zbyt wiele, by o tym wspomnieć. Często sprowadza się to do ogromnego rachunku z mechanikiem. Ale to, co możesz zrobić, gdy zsumujesz wszystkie koszty, to może kupić zupełnie nowy blok silnika! To może być najtańsze rozwiązanie.Cechy oryginalnego bloku silnika Kymco Super8 (Street) 50i E4
● Oryginał od Kymco ● Dobra i oryginalna jakość ● Typ silnika KP10BA Zobacz poniżej, do których skuterów nadaje się goły blok silnika.Co oznacza łysy?
Goły blok silnika to silnik bez zapłonu, wariatora, sprzęgła, paska klinowego, pokrywy skrzyni korbowej, gaźnika, oleju itp. Zobacz powyższy obrazek, aby wyjaśnić, co otrzymasz. Należy pamiętać, że jest to obraz wyjaśniający, w jaki sposób go otrzymasz, otrzymany blok silnika może się nieznacznie różnić, na przykład rozmiarem. Pamiętaj, aby dodać olej do skrzyni korbowej i skrzyni biegów przed uruchomieniem silnika!Numer artykułu | KYM-7001286 |
---|---|
EAN-13-code | 8717688417076 |
Euro standard | Euro 4 |
Marka | Kymco |
Średnica obręczy | 14 cali |
Pojemność cylindra | 50cc |
Chłodzenie | Chłodzony powietrzem (AC) |
Technologia silnika | Czterosuwowy |