• Zapłać po dostawie
  • Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
  • Ponad 100.000 części w asortymencie
  • Jak łatwo znaleźć części zamienne?
    Sprawdź nasze rysunki rozstrzelonych widoków! Kliknij tutaj

HondaMT

Dlamnie i wielu innych Honda MT-5 oznacza młodość, wolność, a przede wszystkim szczęście. Chociaż Honda MT nie jest tak wytrzymała jak MTX, MT jest znacznie lżejszy. Ponieważ ja sam byłem wtedy nieco lżejszy, z prawidłowym dopasowaniem sprzętu tuningowego, wszyscy wciąż byli na światłach, kiedy mnie już nie było. Honda MT-5 jest zdecydowanie najczęściej sprzedawanym motorowerem o pojemności 50 cm3 w Europie. MT miał wszystko, wygląd, technikę głównie mokre sprzęgło i oś wyważania. wolisz znaleźć części na naszych rysunkach technicznych?

Honda MT banden
Filtry
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 12

na stronę
Ustaw kierunek rosnący
Filtry
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 12

na stronę
Ustaw kierunek rosnący

Japońskainnowacja

Technologiabyła bardzo postępowa przed tym czasem. Oferując Hondę MT za 1,995 guldenów, „przestarzali” Kreidlers i Zundapps zostali zmuszeni do bankructwa. Jednak po tym posunięciu inteligentni Japończycy podnieśli cenę do 3,400 guldenów w dwa lata po bankructwie Niemców! Honda MT była tam w wielu liverach. Początkowo z dwoma 17 calowe felgi, później z 19 calowe przednie koło i 16 calowe tylne koło. Istnieje kilka Honda MT'5, które nie są dostosowane. Od plastikowego zbiornika Paryż-Dakar, do długich osłon bocznych, spojlery reflektorów itp, każdy chciał Hondy MT-5, ale nikt nie chciał tego samego MT! Pop na tak niebezpiecznym podniesionym MT-5, najlepiej z miłą damą na plecach oczywiście!

Hondana początku.

HondaMb & Mt były bardzo podobne i prawie wszystkie części były zatem takie same. Oba modele zostały zatem zwolnione o pojemności skokowej 50 i 80 cm3, ale także wersje 4, 5 lub 6 biegów. Honda zrobiła to, aby podbić 16-letni rynek europejski. Honda również przeszła z silnika czterosuwowego na silnik dwusuwowy. Pierwsza Honda MT została wprowadzona w Holandii w kwietniu 1980 roku. W tym czasie dostępna była tylko jedna kombinacja kolorów. To było biało-czerwone, a ta pierwsza Honda kosztowała 2490, - guldeny. Pomimo wyglądu i jakości sprzedaż poszła szorstko we wczesnych latach. Honda musiała więc podjąć działania i drastycznie obniżyć ceny.

Tłoczeniei konserwacja Hondy MT.

Napoczątku było wiele eksperymentów z częściami montażowymi do Hondy MT. Na przykład, wkrótce odkryto, że ze względu na ogromne wolne moce produkcyjne, wiele było możliwe. Następnie Honda wypuściła aluminiowy cylinder z 5 żeberkami chłodzącymi. Pozwoliło to Twojej Hondzie MT z łatwością biegać 80 km/h, ale nawet to nie było wystarczająco szybkie dla niektórych osób. Dla tych osób Honda wykonała cylindry z 6 membranami i przemieszczeniem 70 i 80 cm3.