• Zapłać po dostawie
  • Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
  • Ponad 100.000 części w asortymencie
  • Jak łatwo znaleźć części zamienne?
    Sprawdź nasze rysunki rozstrzelonych widoków! Kliknij tutaj

Wysyłka i dostawa

 Wysyłka

Wszystkie przesyłki wysyłamy kurierem PostNL. Przesyłki są nadawane codziennie i wieczorami skanowane przez firmę kurierską. W nocy paczki są przetwarzane i zwykle następnego dnia dostarczane do klienta. Staramy się wysyłać kuriera w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Przesyłki dostarczamy kurierem pod każdy wskazany przez klienta adres. Jeżeli zdarzy się że przyjdzie do Ciebie niewłaściwa paczka możesz złożyć skargę i obowiązkowo nas o tym powiadom. Należy wtedy odesłać paczkę pod nasz adres. Wyślemy kuriera ponownie.

 Terminy dostaw

Po złożeniu zamówienia drogą mailową otrzymasz kod, za pomoca którego możesz śledzić przesyłkę. Możesz również sprawdzać status swojego zamówienia poprzez swoje konto na Zandri.pl.

 Zmiana zamówienia

Zamówienie możesz zmienić przed wysłaniem przesyłki logując się na swoje konto na Zandri.pl lub kontaktując się z nami drogą mailową (info@zandri.pl) lub telefoniczną (XXXXXXXXX).

 Pakowanie

Wszystkie przesyłki wysyłamy w formie paczki. Dzięki temu masz pewność że towar nie ulegnie uszkodzeniu podczas transportu i paczka może zostać ubezpieczona.

 Koszt przesyłki

Koszt przesyłki w obrębie całego kraju jest stały i wynosi 4,95€ – niezależnie od wielkości i wagi paczki. Jeżeli zamawiamy większą ilość produktów koszt przesyłki również nie zmienia się. Kaski wysyłamy bez opłat!

 Przesyłki nieodebrane.

Kurier PostNL dostarcza przesyłki codziennie od poniedziałku do piątku. Domyślnie kurier przyjeżdża do Ciebie dwa razy. Jeśli za drugim razem nie odbierzesz przesyłki, przesyłka zostanie dostarczona na pocztę a Ty otrzymasz wiadomość w skrzynce pocztowej. Masz wtedy 3 tygodnie na odbiór paczki z poczty. Jesli po tym czasie nie odbierzesz przesyłki otrzymasz stosowny komunikat, a Zandri ma prawo pobrać od Ciebie opłatę za wysykę powrotną.