• Zapłać po dostawie
  • Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
  • Ponad 100.000 części w asortymencie
  • Jak łatwo znaleźć części zamienne?
    Sprawdź nasze rysunki rozstrzelonych widoków! Kliknij tutaj

Często zadawane pytania

Zandri dąży do przejrzystej strony internetowej i jasnego wyjaśnienia naszej metody pracy oraz
wszelkie sprawy związane z zamawianiem produktów na naszej stronie.

Jeśli coś jest niejasne, prosimy o sprawdzenie, czy Twoje pytanie jest opisane poniżej. Tutaj umieściliśmy przegląd z najczęściej zadawanymi pytaniami. Istnieje duża szansa, że Twoje pytanie i odpowiedź tam są.


Jeśli tak nie jest, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Zamówić

- Po znalezieniu odpowiedniego produktu na stronie możesz dodać go do koszyka.
-Jeśli potrzebujesz więcej, możesz również dodać te produkty do koszyka.
- Po dodaniu wszystkich pożądanych produktów do koszyka, przejdź do koszyka.
-Sprawdź zamówienie i ilości. Zmień w razie potrzeby.
- Przejdź do kasy.
- Podaj wymagane informacje.
- Wskaż, czy chcesz, aby paczka została wysłana, czy też ją odebrać z naszej lokalizacji w Groesbeek.
-Wybierz datę, w której chcesz otrzymać paczkę.
-Kliknij “odbierz”, aby wybrać najbliższy punkt obsługi PostNL. Dzieje się tak w przypadku, gdy nie chcesz, aby paczka została dostarczona do domu (usługa dostępna tylko w Holandii i Belgii).
-Kliknij “kontynuuj”.
-Wybierz żądaną metodę płatności i ponownie sprawdź zamówienie, dane adresowe i metodę wysyłki.
-Zgadzam się z warunkami.
-Kliknij “złóż zamówienie”.
-Następnie dokonaj płatności.
-Po pomyślnej płatności zamówienie zostaje złożone i otrzymasz potwierdzenie e-mailem.

Nie, to nie jest możliwe, zamówienia można składać tylko online i musisz to zrobić sam. Oczywiście możemy pomóc w znalezieniu odpowiednich produktów.

Złożyłem zamówienie i chcę coś dodać, czy to możliwe?

    Najlepiej skontaktować się z obsługą klienta. Sprawdzą, czy nadal można anulować zamówienie. Jeśli otrzymałeś już wiadomość e-mail z funkcją śledzenie przesyłek, anulowanie nie jest już możliwe.

      Najlepiej skontaktować się z obsługą klienta. Zobaczą, czy kolejność można jeszcze zmienić. Jeśli otrzymałeś już wiadomość e-mail z funkcją śledzenie przesyłek, zmiany nie są już możliwe.

        Czas dostawy podany jest przy każdym produkcie. Podczas procesu zamawiania zostanie również wyświetlona przewidywana data doręczenia paczki. Zamówienie zostanie wysłane, gdy tylko wszystkie produkty będą dostępne. Jeśli elementy muszą zostać zamówione, wysyłka zostanie opóźniona do momentu ich dostarczenia do nas. Może to potrwać kilka dni roboczych.

          Nie, Twoje zamówienie zostanie wysłane zaraz po jego zakończeniu. Jeśli elementy wymagają zamówienia, poczekamy na ich dostawę. Następnie Twoje zamówienie zostanie natychmiast wysłane.

            Wysyłka do Polski kosztuje 9,95 €. Jeśli złożysz wiele zamówień, płacisz koszty wysyłki za zamówienie. Zamówienia nie są przez nas łączone. To również nie jest możliwe.
            Kliknij “tutaj”, aby zobaczyć przegląd kosztów wysyłki do innych krajów.

              Nie, nie ma minimalnej kwoty za darmową wysyłkę.

                Pomożemy ci z przyjemnością. Najlepiej skontaktować się z nami przez czat lub e-mail. Postaraj się jak najdokładniej wyjaśnić, czego szukasz. Zawsze podawaj typ/markę skutera. Najlepiej również rok produkcji i ewentualnie VIN (numer identyfikacyjny pojazdu). Jeśli posiadamy tę część w naszym asortymencie, otrzymasz link do produktu w naszym sklepie, abyś mógł łatwo dodać go do koszyka.

                Nie, nie jest to możliwe, chcemy dostarczać szybko i nie utrzymywać otwartych zamówień przez długi czas.

                  Otrzymanie potwierdzenia może potrwać do 30 minut. Potwierdzenie mogło również trafić do skrzynki ze spamem. Jeśli e-mail w ogóle nie dotarł, istnieje duża szansa, że popełniłeś błąd podczas wprowadzania adresu e-mail. Nie możemy zmienić Twojego adresu e-mail. Możesz wysłać e-mail lub skontaktować się z nami przez czat, aby uzyskać więcej informacji o złożonym zamówieniu.

                    Nie, to nie jest możliwe. Nie ma również możliwości zamówienia produktu, który nie jest w danym momencie dostępny. Zandri przyjmuje tylko zamówienia, które mogą być dostarczone w krótkim terminie.

                      Przede wszystkim możesz sprawdzić, czy jest dostępna strona z poradami do wyboru dla typu produktu, którego szukasz. Strony z poradami dotyczącymi podejmowania decyzji zapewniają większą jasność co do różnic między niektórymi produktami i pomagają dokonać właściwego wyboru. Jeśli nie jest dostępny lub po przeczytaniu nadal nie możesz dokonać dobrego wyboru, skontaktuj się z obsługą klienta. Chętnie Ci pomogą.

                      Pomoc w wyborze :

                            Ładowarka
                            Bateria
                      • Opony

                      Motokoc
                      Pokrowce
                      Klucz blokada
                      Świeca
                      CDI
                      Cylinder
                      Hełmy
                      Zestaw plastików nadwozia
                      Blokada łańcuchowa
                      Farba i lakier
                      Oświetlenie ledowe
                      Olej/smar
                      Zestaw konserwacyjny
                      Lusterko wsteczne
                      Główna dysza gaźnika
                      Kufer
                      Rura wydechowa
                      Rolki wariatora
                      Szyba przednia
                      Blok silnika GY6 (wersja gaźnika)


                      Dostawa

                      Przy zamówieniu wskazuje się, kiedy przesyłka może zostać wysłana. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą informacje o wysyłce od przewoźnika.

                      Nie, Twoja przesyłka najprawdopodobniej nie została jeszcze wysłana. Jeśli nie otrzymałeś również e-maila z potwierdzeniem, możliwe, że podczas składania zamówienia wprowadziłeś zły adres e-mail. W takim przypadku możesz skontaktować się z obsługą klienta.

                      Zandri wysyła wszystkie paczki za pośrednictwem PostNL.

                      W Holandii i Belgii paczki doręczane są również w soboty. W przypadku innych krajów zależy to od kraju.

                      Tak, podczas składania zamówienia możesz podać inny adres niż własny.

                      Tak, jest to możliwe, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana i/lub zarejestrowana w PostNL.
                      Możesz to zmienić przez obsługę klienta. Jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail dotyczącą wysyłki paczki, nie możemy już zmienić dla Ciebie adresu.

                      Jeśli sam zamówiłeś niewłaściwy produkt, możesz go nam zwrócić za pomocą formularza zwrotu. Jeśli zamówiłeś właściwy produkt, ale otrzymałeś coś innego, prosimy o zrobienie zdjęcia otrzymanego produktu i przesłanie go na adres info@zandri.nl. Następnie załatwimy sprawę i wymyślimy odpowiednie rozwiązanie.

                      Możesz zarejestrować produkt do zwrotu na tej stronie. https://www.returnform.com/re-pl/zandri
                      W ciągu 4 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z rozwiązaniem.

                      To, co znajduje się na liście przewozowym, musi znajdować się w pudełku. Jeśli brakuje czegoś małego, prosimy o dokładne sprawdzenie pudełka, w szczególności czy zostało wsunięte pod klapy na dole pudełka. Jeśli tak nie jest, napisz do obsługi klienta na adres obslugaklienta@zandri.pl

                      Przesyłka jest często dostarczana później w ciągu dnia. Możesz też zapytać sąsiadów, czy przyjęli przesyłkę. Jeśli tak nie jest i czekałeś jeden dzień, prosimy o wysłanie e-maila na adres obslugaklienta@zandri.pl, w którym potwierdzasz, że nie otrzymałeś przesyłki. Przekażemy to w sprawie usług kurierskich, a oni rozpoczną dochodzenie. Jak tylko dowiemy się więcej, poinformujemy Cię. Dochodzenie przez kuriera zajmuje kilka dni roboczych.

                      Zwroty

                      Gwarantujemy zwrot pieniędzy za wszystkie zwrócone produkty, pod warunkiem, że produkty zostaną zwrócone w dobrym stanie (niezłożone). Jeśli produkt nie spełnia Twoich wymagań, możesz zwrócić produkt wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami, w oryginalnym stanie i oryginalnym opakowaniu. Masz na to 30 dni. Jeśli przedmiot jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania/montażu, zwrot nie zostanie przyjęty i nie nastąpi zwrot (pełnej) wartości zakupu. Dalsze przetwarzanie jest ustalane w porozumieniu z klientem (co do zasady artykuł pozostaje własnością klienta). Upewnij się, że przedmiot jest dobrze zapakowany do wysyłki zwrotnej; Zandri nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie przesyłki zwrotnej lub jakiekolwiek uszkodzenia transportowe. Jeśli chcesz być objęty ubezpieczeniem w przypadku zagubienia przesyłki i niedostarczenia jej do nas, wybierz przesyłkę ubezpieczoną z wybranym przez siebie przewoźnikiem. Koszty tego są na własny rachunek. Rejestracja zwrotu pozostaje ważna, nawet jeśli wysyłasz paczkę bez etykiety zwrotnej od Zandri.

                      Nie masz drukarki? Dołącz list przewozowy lub notatkę z danymi kontaktowymi i numerem zamówienia w pudełku. Możesz zeskanować kod kreskowy etykiety zwrotnej w punkcie usługowym firmy kurierskiej. Następnie wydrukuj dla siebie etykietę zwrotną.

                      Możesz zwrócić produkt, korzystając z usługi zwrotu w Returnless. Przesyłka zwrotna musi być najpierw zarejestrowana. Aby to zrobić, przejdź do https://www.returnform.com/re-pl/zandri
                      Na górze tej strony znajdziesz bardziej szczegółowe wyjaśnienie, jak działają zwroty.

                      Możesz zwrócić produkt, korzystając z usługi zwrotu w Returnless. Przesyłka zwrotna musi być najpierw zarejestrowana. Aby to zrobić, przejdź do https://www.retourneren.nl/zandri Na górze tej strony znajdziesz bardziej szczegółowe wyjaśnienie, jak działają zwroty.

                      Wejdź na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri Możesz tam zarejestrować produkt, aby go zwrócić. Zdjęcia uszkodzeń będą wymagane. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz odpowiedź i odpowiednie rozwiązanie w ciągu 4 godzin w dni robocze (w godzinach pracy).

                      Wejdź na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri Możesz tam zarejestrować produkt, aby go zwrócić. Zdjęcia produktu będą wymagane. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz odpowiedź i odpowiednie rozwiązanie w ciągu 4 godzin w dni robocze (w godzinach pracy).

                      Zwroty są bezpłatne tylko z Holandii. W innych krajach koszty zwrotu pokrywasz sam.

                      Tak, zwrot musi być zawsze zarejestrowany na stronie https://www.returnform.com/re-pl/zandri
                      Jeśli wniosek o zwrot został zatwierdzony, możesz skorzystać z wybranego przewoźnika i nie musisz używać etykiety zwrotnej. Na przykład, jeśli zdecydujesz się wysłać paczkę ubezpieczoną.

                      Tak, jesteś zawsze odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną. Zandri nie zwraca kosztów przesyłki w przypadku jej zagubienia lub uszkodzenia podczas transportu. Jeśli zależy Ci na 100% pewności, możesz zdecydować się na ubezpieczoną przesyłkę za pośrednictwem innego, wybranego przez siebie przewoźnika. W takim przypadku sam płacisz za zwrot paczki. Musisz najpierw zarejestrować przesyłkę zwrotną w dniu   https://www.returnform.com/re-pl/zandri

                      Możesz zarejestrować swoje zamówienie lub jego część do zwrotu w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Produkty zarejestrowane po 30 dniach nie podlegają zwrotowi. Nie ma od tego wyjątków.

                      Tak, będziesz na bieżąco informowany przez e-mail o całym procesie zwrotu. Możesz również sprawdzić status swojego zwrotu na portalu Returnless.

                      Twój zwrot zostanie przetworzony w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania.

                      Jak tylko Twój zwrot zostanie przetworzony i produkty zostaną zaakceptowane, zostanie wystawiona nota kredytowa. Kwota dotrze na Twoje konto po kolejnych 2-3 dniach roboczych.

                      Nie, nie ma możliwości zwrotu produktu w celu wymiany. Zwrócimy wpłaconą kwotę na Twoje konto. Możesz samodzielnie zamówić żądany produkt.

                      Płatność

                      Zobacz wszystkie opcje płatności tutaj.

                      Tak, możesz wybrać metodę płatności Klarna.

                      W przypadku niepowodzenia płatności zamówienie nie zostanie zrealizowane. Najlepiej złożyć nowe zamówienie. Zamówienie, którego płatność nie powiodła się, zostanie automatycznie anulowane. Nie musisz się z nami kontaktować w tej sprawie.

                      Najlepiej spróbować ponownie złożyć zamówienie, w razie potrzeby możesz wybrać inną metodę płatności. Zamówienie, za które płatność się nie powiodła, zostanie automatycznie anulowane. Nie musisz się z nami kontaktować w tej sprawie.

                      Całkowitą kwotę zamówienia możesz przelać na nasz numer konta, podając: numer zamówienia. Znajdziesz to w e-mailu potwierdzającym. Jak tylko otrzymamy kwotę, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane.

                      Jeśli wybrałeś płatność po dostawie za pośrednictwem Klarna, otrzymasz od nich fakturę. Musisz zatem zapłacić bezpośrednio firmie Klarna. Możesz również skontaktować się z Klarną, jeśli masz jakiekolwiek pytania na ten temat.

                      Gwarancja

                      Tak, Zandri oferuje 2-letnią gwarancję na wady produkcyjne na wszystkie produkty.

                      Tak, ale po pierwsze, produkt musi być zarejestrowany w celu uzyskania gwarancji. Można to zrobić, składając zgłoszenie gwarancyjne na stronie https://www.returnform.com/re-pl/zandri-garantie

                      Naszym celem jest wykonanie oceny gwarancji w ciągu jednego tygodnia. Może to jednak potrwać dłużej. Na przykład, jeśli produkt wymaga naprawy lub jeśli produkt musi zostać zwrócony producentowi do oceny.

                      Montaż

                      Aby pomóc Ci w montażu części, możesz skorzystać z naszych filmów montażowych.

                      Zamówienie B2B

                      Tak, możesz, jeśli prowadzisz działalność komercyjną w branży pojazdów dwukołowych i jest to również odnotowane w Twojej rejestracji w Izbie Handlowej.

                      Możesz samodzielnie założyć konto na naszej stronie internetowej. Następnie wysyłasz wiadomość e-mail z numerem Izby Handlowej i dodatkowymi informacjami o swojej firmie. Gdy tylko okaże się, że rzeczywiście jesteś zorientowany na biznes w branży jednośladów, Twoje konto zostanie przekształcone w biznes. Otrzymasz potwierdzenie emailem.

                      Nie, to nie jest możliwe. Zandri zawsze wystawia faktury z VAT. Nawet jeśli zamówienie jest dostarczane za granicę.

                      Nie, to nie jest możliwe. Zandri zawsze wystawia faktury z VAT. Nawet jeśli zamówienie jest dostarczane za granicę.