• Zapłać po dostawie
  • Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
  • Ponad 100.000 części w asortymencie
  • Jak łatwo znaleźć części zamienne?
    Sprawdź nasze rysunki rozstrzelonych widoków! Kliknij tutaj

Zwroty

Jeśli niewłaściwie zamówiłeś produkt lub chcesz go zwrócić z innego powodu, jest to możliwe. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty dostawy. Zandri oferuje nawet bezpłatne zwroty w Holandii.

Jak mogę zwrócić produkt?

Jeśli niewłaściwie zamówiłeś produkt lub chcesz go zwrócić z innego powodu, jest to możliwe. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty dostawy. Zandri oferuje nawet bezpłatne zwroty w Holandii.

1. Wchodzisz na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri Podajesz tam żądane dane, aby wywołać swoje zamówienie. Wybierz produkt, który chcesz zwrócić i odpowiedz na zadawane pytania.

2. Po wykonaniu wszystkich kroków zwrot został zarejestrowany w Zandri. W wielu przypadkach natychmiast otrzymasz etykietę zwrotną i formularz zwrotu. W niektórych przypadkach wniosek zostanie rozpatrzony jako pierwszy i otrzymasz odpowiedź w ciągu 4 godzin (w dni robocze / godziny pracy). Gdy tylko Twoja prośba o zwrot zostanie zatwierdzona, otrzymasz powiadomienie e-mailem i będziesz mógł utworzyć etykietę zwrotną. Tworzony jest również formularz zwrotu. Możesz wydrukować je oba.


3. Teraz możesz zapakować produkt. Weź wybrane pudełko. Zawsze używaj opakowania zewnętrznego, aby oryginalne opakowanie produktu nie uległo uszkodzeniu. Prosimy nie naklejać taśmy na oryginalne opakowanie produktu. Dobrze zapakuj produkt(y), aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie.

4. Przyklej etykietę zwrotną do pudełka, wypełnij formularz zwrotu i włóż go do pudełka.
Następnie zabierasz paczkę do punktu usługowego wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej. Gdy tylko do nas dotrze przesyłka zwrotna, zostanie ona przetworzona w ciągu 2 dni roboczych.


Prześlij zgłoszenie zwrotu

Często zadawane pytania (FAQ)

Gwarantujemy zwrot pieniędzy za wszystkie zwrócone produkty, pod warunkiem, że produkty zostaną zwrócone w dobrym stanie (niezłożone). Jeśli produkt nie spełnia Twoich wymagań, możesz zwrócić produkt wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami, w oryginalnym stanie i oryginalnym opakowaniu. Masz na to 30 dni. Jeśli przedmiot jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania/montażu, zwrot nie zostanie przyjęty i nie nastąpi zwrot (pełnej) wartości zakupu. Dalsze przetwarzanie jest ustalane w porozumieniu z klientem (co do zasady artykuł pozostaje własnością klienta). Upewnij się, że przedmiot jest dobrze zapakowany do wysyłki zwrotnej; Zandri nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie przesyłki zwrotnej lub jakiekolwiek uszkodzenia transportowe. Jeśli chcesz być objęty ubezpieczeniem w przypadku zagubienia przesyłki i niedostarczenia jej do nas, wybierz przesyłkę ubezpieczoną z wybranym przez siebie przewoźnikiem. Koszty tego są na własny rachunek. Rejestracja zwrotu pozostaje wymagana, nawet jeśli wyślesz paczkę bez etykiety zwrotnej od Zandri.

Nie masz drukarki? Dołącz list przewozowy lub notatkę z danymi kontaktowymi i numerem zamówienia w pudełku. Możesz zeskanować kod kreskowy etykiety zwrotnej w punkcie usługowym firmy kurierskiej. Wydrukują za Ciebie etykietę zwrotną.

Różni się to w zależności od kraju. Korzystamy z usług Returnless.
Returnless współpracuje ze wszystkimi głównymi przewoźnikami paczkowymi w Europie.

Jak mogę zwrócić przedmiot? Możesz zwrócić produkt, korzystając z usługi zwrotu bez zwrotu.
Przesyłka zwrotna musi być najpierw zarejestrowana. Aby to zrobić, przejdź do https://www.returnform.com/re-pl/zandri

Na górze tej strony znajdziesz bardziej szczegółowe wyjaśnienie procesu zwrotu.

Wolisz ubezpieczyć przesyłkę zwrotną? Następnie wybierz ubezpieczoną wysyłkę.

Następnie sam pokrywasz koszty wysyłki i oczywiście korzystasz z wybranej przez siebie usługi kurierskiej. W takim przypadku adres zwrotny to:

Zandri B.V. dział zwrotów
De Ren 4 6562JK Groesbeek
Holandia


Zwróć uwagę! Jeśli zdecydujesz się na wybraną przez siebie ubezpieczoną przesyłkę, musisz zarejestrować zwrot na stronie Returnless https://www.returnform.com/re-pl/zandri

Wejdź na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri Możesz zarejestrować uszkodzony produkt do zwrotu. Będą wymagane zdjęcia uszkodzeń. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz odpowiedź i odpowiednie rozwiązanie w ciągu 4 godzin w dni robocze (w godzinach pracy).

Wejdź na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri Możesz zarejestrować produkt do zwrotu. Będą wymagane zdjęcia produktu. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz odpowiedź i odpowiednie rozwiązanie w ciągu 4 godzin w dni robocze (w godzinach pracy).

Różni się to w zależności od kraju. W Holandii jest to bezpłatne, jeśli wybierzesz PostNL jako przewoźnika paczek.

Tak, zwrot musi być zawsze zarejestrowany na stronie https://www.returnform.com/re-pl/zandri
Jeśli wniosek o zwrot został zatwierdzony, możesz skorzystać z usług wybranego przewoźnika
i nie musisz używać etykiety zwrotnej. Na przykład, jeśli zdecydujesz się wysłać paczkę ubezpieczoną.

Tak, jesteś zawsze odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną. Zandri nie zwraca kosztów przesyłki w przypadku jej zagubienia lub uszkodzenia podczas transportu. Jeśli zależy Ci na 100% pewności, możesz zdecydować się na ubezpieczoną przesyłkę za pośrednictwem innego, wybranego przez siebie przewoźnika. W takim przypadku sam płacisz za zwrot paczki. W każdym razie musisz najpierw zarejestrować przesyłkę zwrotną na https://www.returnform.com/re-pl/zandri

Możesz zarejestrować swoje zamówienie lub jego część do zwrotu w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Produkty zarejestrowane po 30 dniach nie podlegają zwrotowi. Nie ma od tego wyjątków.

Tak, będziesz o tym informowany przez e-mail przez cały proces zwrotu.
Możesz również sprawdzić status swojego zwrotu na portalu Returnless.

Twój zwrot zostanie przetworzony w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania.

Jak tylko Twój zwrot zostanie przetworzony i produkty zostaną zaakceptowane, zostanie wystawiona nota kredytowa. Kwota dotrze na Twoje konto po kolejnych 2-3 dniach roboczych.

Nie, wymiana nie jest możliwa. Zwrócimy wpłaconą kwotę na Twoje konto. Możesz samodzielnie zamówić żądany produkt.

Więcej pytań?