Gwarancja najlepszej ceny
Czy chciałbyś skorzystać z usługi Zandri, ale czy znalazłeś tańszy produkt na innej stronie?
Skorzystaj z naszej gwarancji najlepszej ceny.
Jak działa gwarancja najlepszej ceny?
Znalazłeś produkt w innym sklepie internetowym, tam jest tańszy niż w Zandri, ale nadal wolisz go zamówić w Zandri. Wyślij wiadomość e-mail na adres obslugaklienta@zandri.pl zawierającą link do produktu znalezionego w sklepie internetowym oraz link do produktu w sklepie internetowym Zandri. Sprawdzamy, czy spełnia warunki i odpowiadamy na Twoją prośbę w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem weekendów). Jeśli spełni warunki, poinformujemy Cię mailowo i będziesz mógł zamówić produkt. Po złożeniu zamówienia prześlij nam numer zamówienia w odpowiedzi na przesłaną wcześniej wiadomość potwierdzającą. W ciągu 3 dni roboczych zwrócimy różnicę w cenie na Twoje konto.
Warunki:
-Zgłoszenie należy złożyć e-mailem. Jest to nie możliwe przez telefon lub live chat.
-Produkt musi być identyczny z produktem na stronie Zandri.
-Czas dostawy produktu nie powinien przekraczać 5 dni roboczych
-Produkt jest oferowany przez prawdziwy sklep internetowy. Witryny sprzedaży, takie jak E-bay oraz Allegro, są wykluczone.
-Żądanie należy złożyć przed złożeniem zamówienia. Nie możesz skorzystać z gwarancji najlepszej ceny po zamówieniu i/lub dostarczeniu produktu.