• Zapłać po dostawie
  • Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
  • Ponad 100.000 części w asortymencie
  • Jak łatwo znaleźć części zamienne?
    Sprawdź nasze rysunki rozstrzelonych widoków! Kliknij tutaj

Wysyłka i dostarczenie

Gdy złożysz zamówienie w Zandri, od razu się tym zajmiemy, aby dostarczyć Twoją paczkę tak szybko, jak to możliwe. Gdy tylko paczka zostanie przekazana do firmy kurierskiej, zostanie dostarczona tak szybko, jak to możliwe. Czas dostawy waha się od 1 dnia roboczego do jednego tygodnia. W poniższej tabeli możesz zobaczyć, jak długo trwa dostawa do Twojego kraju.

Wysyłka

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem PostNL, dzięki czemu Twoje zamówienie jest dobrze zapakowane i ubezpieczone. Nie jesteś zadowolony z produktu? Nasza usługa zwrotu jest zawsze bezpłatna (w przypadku zwrotów na terenie Holandii). Zwroty poza Holandię na własny koszt.

Wysyłka

Zandri oblicza koszty wysyłki paczki, która ma zostać dostarczona na Twój adres.
Nie ma minimalnej wartości zamówienia, aby otrzymać paczkę bez ponoszenia kosztów wysyłki.
Poniższa tabela przedstawia koszty wysyłki zamówienia do wszystkich krajów, do których wysyłamy.

 

Koszty wysyłki na zamówienie

krajkoszty wysyłkiCzas dostawy od chwili nadania
Holandia€ 5,95

1 dzień

Belgia€ 6,951 dzień
Niemcy€ 6,952-4 dni
Austria€ 9,953-5 dni
Republika Czeska€ 9,953-6 dni
Dania€ 9,952-4 dni
Hiszpania€ 9,953-5 dni
Finlandia€ 9,953-6 dni
Francja€ 11,902-4 dni
Węgry€ 9,953-6 dni
Włochy€ 11,903-5 dni
Luksemburg€ 9,951-2 dni
Polska€ 9,952-4 dni
Portugalia€ 9,953-5 dni
Słowacja€ 9,953-6 dni
Estonia€ 14,954-6 dni
Irlandia€ 14,952-4 dni
Litwa€ 14,954-6 dni
Łotwa€ 14,953-6 dni
Rumunia€ 14,953-6 dni
Słowenia€ 14,952-4 dni
Szwecja€ 14,953-5 dni
Bułgaria€ 19,954-6 dni
Grecja€ 19,953-6 dni
Cypr€ 19,954-6 dni
Chorwacja€ 19,955-8 dni
Malta€ 19,953-6 dni

 


Data dostarczenia

Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie przekazane kurierowi, otrzymasz wiadomość e-mail z kodem śledzenie przesyłek. Dzięki temu możesz zobaczyć, kiedy kurier będzie z tobą. Wiadomość e-mail z kodem Śledzenie przesyłek otrzymasz zazwyczaj wieczorem. Jeśli adres dostawy znajduje się poza Holandią lub Belgią, może minąć kilka dni, zanim dokładna data dostawy będzie znana.

Często zadawane pytania (FAQ)

Zandri wysyła wszystkie paczki za pomocą PostNL. PostNL współpracuje z kilkoma firmami kurierskimi w celu dostarczania paczek w całej Europie.

Tak, jeśli adres dostawy znajduje się w Holandii lub Belgii.
W innych krajach może być inaczej.

Tak, podczas składania zamówienia możesz podać inny adres niż własny.

Po złożeniu zamówienia zostaniesz poinformowany, kiedy możesz spodziewać się przesyłki. Jak tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami o wysyłce od PostNL z numerem przesyłki i przewidywaną datą dostawy. Należy pamiętać, że ta informacja pojawi się dopiero po kilku dniach w przypadku wysyłki do krajów poza Holandią i Belgią.

Tak, jest to możliwe, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana i/lub zarejestrowana w PostNL. Możesz to zmienić przez obsługę klienta. Po otrzymaniu wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki paczki nie możemy już zmienić adresu za Ciebie.

Nie, Twoja przesyłka najprawdopodobniej nie została jeszcze wysłana. Jeśli nie otrzymałeś również wiadomości e-mail z potwierdzeniem, być może podałeś nieprawidłowy adres e-mail podczas składania zamówienia. W takim przypadku możesz skontaktować się z obsługą klienta.

Wejdź na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri  Możesz zarejestrować produkt do zwrotu. Zdjęcia produktu są wymagane. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz odpowiedź i odpowiednie rozwiązanie w ciągu 4 godzin w dni powszednie (w godzinach pracy).

Wejdź na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri  Możesz zgłosić uszkodzony produkt do zwrotu. Zdjęcia uszkodzeń są wymagane. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz odpowiedź i odpowiednie rozwiązanie w ciągu 4 godzin w dni powszednie (w godzinach pracy).

To, co znajduje się w liście przewozowym, musi znajdować się w pudełku. Jeśli brakuje czegoś małego, prosimy o uważne sprawdzenie pudełka, w szczególności czy zostało ono schowane pod klapkami na dnie pudełka. Jeśli tak nie jest, wyślij wiadomość e-mail do obsługi klienta na adres obslugaklienta@zandri.pl

Przesyłka jest często dostarczana później w ciągu dnia. Możesz również zapytać sąsiadów, czy przyjęli paczkę. Jeśli tak nie jest i czekałeś jeden dzień, prosimy o wysłanie e-maila na adres obslugaklienta@zandri.pl z potwierdzeniem, że nie otrzymałeś przesyłki. Przekażemy to firmie kurierskiej, która rozpocznie dochodzenie. Jak tylko dowiemy się więcej, poinformujemy Cię. Dochodzenie prowadzone przez firmę kurierską trwa zwykle kilka dni roboczych.

Więcej pytań?