• Zapłać po dostawie
  • Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
  • Ponad 100.000 części w asortymencie
  • Jak łatwo znaleźć części zamienne?
    Sprawdź nasze rysunki rozstrzelonych widoków! Kliknij tutaj

Obsługa klienta

Masz jakieś pytania lub coś nie jest do końca jasne? Poniżej zamieściliśmy zestawienie najczęściej zadawanych pytań. Sprawdź tutaj, czy Twoje pytanie jest wymienione? Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który można znaleźć na dole tej strony.

Zamawianie

Czas dostawy podany jest przy każdym produkcie. Podczas procesu zamawiania zostanie również wyświetlona przewidywana data doręczenia paczki. Zamówienie zostanie wysłane, gdy tylko wszystkie produkty będą dostępne. Jeśli elementy muszą zostać zamówione, wysyłka zostanie opóźniona do momentu ich dostarczenia do nas. Może to potrwać kilka dni roboczych.

Najlepiej skontaktować się z obsługą klienta. Sprawdzą, czy nadal można anulować zamówienie. Jeśli otrzymałeś już wiadomość e-mail z funkcją śledzenie przesyłek,
anulowanie nie jest już możliwe.

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia zostanie ono natychmiast przetworzone w magazynie. Nie można już wtedy nic dodać do tego zamówienia.

Wysyłka różni się w zależności od kraju. Kliknij tutaj, aby sprawdzić, czy wysyłamy do Twojego kraju i ile to będzie kosztować.

Nie, to nie jest możliwe, zamówienia można składać tylko online i musisz to zrobić sam. Oczywiście możemy pomóc w znalezieniu odpowiednich produktów

Płatność

Zobacz wszystkie opcje płatności tutaj.

Tak, to możliwe, możesz wybrać metodę płatności „Klarna”. Niestety nie jest to możliwe we wszystkich krajach

Najlepiej spróbować ponownie złożyć zamówienie, w razie potrzeby możesz wybrać inną metodę płatności. Zamówienie, którego płatność się nie powiodła, zostanie automatycznie anulowane. Nie musisz się z nami kontaktować w tej sprawie.

Całkowitą kwotę zamówienia możesz przelać na nasz numer konta, podając numer zamówienia. Znajdziesz to w e-mailu potwierdzającym. Jak tylko otrzymamy kwotę, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane.

W przypadku niepowodzenia płatności zamówienie nie zostanie zrealizowane. Najlepiej złożyć nowe zamówienie. Zamówienie, którego płatność nie powiodła się, zostanie automatycznie anulowane. Nie musisz się z nami kontaktować w tej sprawie.

Wysyłka i dostawa

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem PostNL, dzięki czemu Twoje zamówienie jest dobrze zapakowane i ubezpieczone. Nie jesteś zadowolony z produktu? Nasza usługa zwrotu jest zawsze bezpłatna (w przypadku zwrotów na terenie Holandii). Zwroty poza Holandię na własny koszt. 

Różni się to w zależności od kraju. W Holandii i Belgii paczka zostanie dostarczona przez PostNL, doręczą również w sobotę.

Tak, podczas składania zamówienia możesz podać inny adres niż własny.

Czas dostawy jest różny i bardzo zależy od kraju przeznaczenia. Zamówienie wysyłamy zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych. Czas trwania wysyłki różni się w zależności od kraju, od 1 dnia roboczego do 1 tygodnia.

Tak, jest to możliwe, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta. Jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail dotyczącą wysyłki paczki, nie możemy już zmienić dla Ciebie adresu dostawy.

Zwroty

Wchodzisz na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri Tam wpisujesz wymagane dane, aby wywołać swoje zamówienie. Wybierz produkt, który chcesz zwrócić i odpowiedz na zadane pytania.

Możesz zwrócić swoje zamówienie lub jego część w ciągu 30 dni od otrzymania. Produkty zwrócone po 30 dniach nie będą przyjmowane.

Wymiana nie jest możliwa. Zwrócimy wpłaconą kwotę na Twoje konto. Możesz samodzielnie zamówić żądany produkt.

Zwroty z Holandii są bezpłatne. Z innych krajów musisz sam ponieść koszty zwrotu.

Kredyt zostanie przyznany po przetworzeniu zwrotu i zaakceptowaniu produktów. W zależności od metody płatności, potrwa to kolejne 2-7 dni roboczych, zanim kwota zostanie zaksięgowana na Twoim koncie.

Gwarancja

Tak, Zandri oferuje 2-letnią gwarancję na wady produkcyjne na wszystkie produkty.

Roszczenie gwarancyjne można złożyć wyłącznie online. Działa bardzo prosto.
Aby to zrobić, przejdź do https://www.returnform.com/re-pl/zandri-garantie

Po pierwsze, produkt musi być zarejestrowany w celu uzyskania gwarancji. Możesz to zrobić, składając wniosek gwarancyjny na stronie https://www.returnform.com/re-pl/zandri-garantie

Naszym celem jest wykonanie oceny gwarancji w ciągu tygodnia. Może to jednak potrwać dłużej. Na przykład, jeśli produkt wymaga naprawy lub jeśli produkt musi zostać zwrócony do producenta w celu sprawdzenia gwarancji.

Montage

Aby pomóc Ci w montażu części, możesz skorzystać z naszych filmów montażowych!

Większość produktów nie jest dostarczana z instrukcją. My i nasi dostawcy zakładamy, że klient posiada wystarczającą wiedzę techniczną, aby móc złożyć zamówione produkty. Instrukcja montażu jest oczywiście dołączona do produktów, których nie można zamontować bez instrukcji. Jeśli tak nie jest, naszym celem jest nagranie filmu montażowego dla tego produktu. Znajdziesz je wraz z produktem na stronie internetowej lub na naszym kanale Youtube.

B2B

Tak, możesz, jeśli prowadzisz działalność handlową w branży jednośladów i jest to również odnotowane w Twojej rejestracji w Izbie Handlowej.

Możesz samodzielnie założyć konto na naszej stronie internetowej. Następnie wysyłasz e-mail z numerem rejestracyjnym Izby Handlowej i dodatkowymi informacjami o swojej firmie. Gdy tylko okaże się, że rzeczywiście jesteś zorientowany w biznesie w branży jednośladów, Twoje konto zostanie przekonwertowane na konto firmowe. Otrzymasz potwierdzenie emailem.

Nie, to nie jest możliwe. Zandri zawsze wystawia faktury z VAT. Nawet jeśli zamówienie jest dostarczane za granicę.

Nie, to nie jest możliwe. Musisz zapłacić z góry. Chociaż możesz skorzystać z usługi post-płatności Klarna.

Czy masz jakieś pytania?

Zadaj pytanie przez live chat
(po prawej stronie ekranu)

Odpowiedz w ciągu 5 minut

Zadaj pytanie przez E-mail:
obslugaklienta@zandri.pl

Odpowiedź w ciągu 24 godzin