Gwarancja
Zandri stara się dostarczać solidne produkty dobrej jakości. Jeśli mimo wszystko produkt stanie się wadliwy bez Twojej winy, produkt może być objęty gwarancją. Możesz przeczytać na tej stronie, jak to działa i czy wadliwy produkt kwalifikuje się do gwarancji.
Zandri oferuje co najmniej 2 lata gwarancji na wady produkcyjne na wszystkie produkty.
Prześlij zgłoszenie gwarancyjne
1. Zgłoszenie gwarancyjne można złożyć wyłącznie online. Działa bardzo łatwo.
W tym celu wejdź na stronę https://www.returnform.com/re-pl/zandri-garantie
2. Wypełnij wymagane informacje, a otrzymasz odpowiedź z działu gwarancyjnego w ciągu 4 godzin w dni robocze (w godzinach pracy). Poinformują Cię, czy produkt kwalifikuje się do gwarancji. W przypadku, gdy wymagana jest dalsza ocena, będziesz mieć możliwość stworzenia etykiety zwrotnej, z którą produkt może zostać zwrócony. Nawet jeśli od razu wiadomo, że jest to gwarancja, może być konieczny zwrot produktu. W tym przypadku chcielibyśmy zażądać go od producenta.
3. Naklej etykietę zwrotną na pudełko, wypełnij formularz i włóż go do pudełka.
Następnie zanosisz pudełko do punktu usługowego wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej.
Gdy zwrot do nas dotrze, zostanie on przetworzony w ciągu 2 dni roboczych.
4. Jeśli nasz dział gwarancyjny ustali, że produkt był wadliwy z powodu wady produkcyjnej, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy (odpowiednik). W większości przypadków zajmuje to około tygodnia, w zależności od rodzaju produktu. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy, otrzymasz nowy lub naprawiony produkt.
ROZPOCZNIJ ZGŁOSZENIE GWARANCJI TUTAJ
Uwaga
Gwarancja ma zastosowanie, jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w wyniku wady produkcyjnej i nie obejmuje „produktów podlegających zużyciu”, „produktów, które stały się wadliwe w wyniku niewłaściwego użytkowania” oraz „produktów uszkodzonych w wyniku nieprawidłowego montażu”.
Często zadawane pytania (FAQ)
Tak, Zandri oferuje 2-letnią gwarancję na wady produkcyjne na wszystkie produkty.
Zgłoszenie gwarancyjne można złożyć na stronie https://www.returnform.com/re-pl/zandri-garantie
Tak, ale po pierwsze, produkt musi być zarejestrowany w celu uzyskania gwarancji. Można to zrobić, składając zgłoszenie gwarancyjne na stronie https://www.returnform.com/re-pl/zandri-garantie
Naszym celem jest wykonanie oceny gwarancji w ciągu jednego tygodnia. Może to jednak potrwać dłużej. Na przykład, jeśli produkt wymaga naprawy lub jeśli produkt musi zostać zwrócony do producenta w celu oceny.