• Zapłać po dostawie
  • Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
  • Ponad 100.000 części w asortymencie
  • Jak łatwo znaleźć części zamienne?
    Sprawdź nasze rysunki rozstrzelonych widoków! Kliknij tutaj

HondaMT

Dlamnie i wielu innych Honda MT-5 oznacza młodość, wolność, a przede wszystkim szczęście. Chociaż Honda MT nie jest tak wytrzymała jak MTX, MT jest znacznie lżejszy. Ponieważ ja sam byłem wtedy nieco lżejszy, z prawidłowym dopasowaniem sprzętu tuningowego, wszyscy wciąż byli na światłach, kiedy mnie już nie było. Honda MT-5 jest zdecydowanie najczęściej sprzedawanym motorowerem o pojemności 50 cm3 w Europie. MT miał wszystko, wygląd, technikę głównie mokre sprzęgło i oś wyważania. wolisz znaleźć części na naszych rysunkach technicznych?

Onderdelen Honda MT

Japońskainnowacja

Technologiabyła bardzo postępowa przed tym czasem. Oferując Hondę MT za 1,995 guldenów, „przestarzali” Kreidlers i Zundapps zostali zmuszeni do bankructwa. Jednak po tym posunięciu inteligentni Japończycy podnieśli cenę do 3,400 guldenów w dwa lata po bankructwie Niemców! Honda MT była tam w wielu liverach. Początkowo z dwoma 17 calowe felgi, później z 19 calowe przednie koło i 16 calowe tylne koło. Istnieje kilka Honda MT'5, które nie są dostosowane. Od plastikowego zbiornika Paryż-Dakar, do długich osłon bocznych, spojlery reflektorów itp, każdy chciał Hondy MT-5, ale nikt nie chciał tego samego MT! Pop na tak niebezpiecznym podniesionym MT-5, najlepiej z miłą damą na plecach oczywiście!

Hondana początku.

HondaMb & Mt były bardzo podobne i prawie wszystkie części były zatem takie same. Oba modele zostały zatem zwolnione o pojemności skokowej 50 i 80 cm3, ale także wersje 4, 5 lub 6 biegów. Honda zrobiła to, aby podbić 16-letni rynek europejski. Honda również przeszła z silnika czterosuwowego na silnik dwusuwowy. Pierwsza Honda MT została wprowadzona w Holandii w kwietniu 1980 roku. W tym czasie dostępna była tylko jedna kombinacja kolorów. To było biało-czerwone, a ta pierwsza Honda kosztowała 2490, - guldeny. Pomimo wyglądu i jakości sprzedaż poszła szorstko we wczesnych latach. Honda musiała więc podjąć działania i drastycznie obniżyć ceny.

Tłoczeniei konserwacja Hondy MT.

Napoczątku było wiele eksperymentów z częściami montażowymi do Hondy MT. Na przykład, wkrótce odkryto, że ze względu na ogromne wolne moce produkcyjne, wiele było możliwe. Następnie Honda wypuściła aluminiowy cylinder z 5 żeberkami chłodzącymi. Pozwoliło to Twojej Hondzie MT z łatwością biegać 80 km/h, ale nawet to nie było wystarczająco szybkie dla niektórych osób. Dla tych osób Honda wykonała cylindry z 6 membranami i przemieszczeniem 70 i 80 cm3.