Świeca zapłonowa NGK CR6HSA-89892
Dlaczego muszę wymienić świecę zapłonową NGK?
Jeśli świeca zapłonowa ulegnie awarii, silnik będzie działał nieregularnie. Powoduje to duże zużycie i uszkadza silnik. Silnik nie jest również w stanie zapewnić wystarczającej mocy, aby normalnie jeździć. Dlatego rozsądnie jest wymienić świecę zapłonową podczas konserwacji. Dzieje się tak, ponieważ ważne jest, aby świeca zapłonowa zapewniała dobrą iskrę.Wymiana świecy zapłonowej NGK
Wymień świecę zapłonową ngk na klucz do świec zapłonowych. Świeca zapłonowa ngk CR6HSA ma średnicę 10 mm i rozmiar klucza 16 mm. Rada jest taka, aby pokryć koniec drutu smarem miedzianym. Nigdy nie obracaj świecy zapłonowej zbyt mocno przy 10-12nm. Większość awarii świec zapłonowych jest spowodowana niewłaściwym momentem obrotowym. Jeśli moment obrotowy jest zbyt niski, możliwe jest, że świeca zapłonowa straci kompresję i przegrzanie. Gdy świeca zapłonowa jest zbyt mocno dokręcona, świeca zapłonowa może się zapaść z powodu ciśnienia. Może to spowodować uszkodzenie świecy zapłonowej i silnika. Jeśli masz jakieś pytania, zawsze możesz zadzwonić na naszą infolinię serwisową, chętnie pomożemy!Numer artykułu | 89892 |
---|---|
Numer części producenta | 2983 |
EAN-13-code | 087295129838 |
Marka | NGK |
Kod świecy zapłonowej | CR6HSA |
Rozwartość klucza | 16mm |
Wartość cieplna | 6 |
Długość gwintu | 12.7mm |
Zasubskrybuj nasz kanał YouTube i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami.
Subskrybuj nasz kanał YouTube i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami.
- AGM Ape 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Bee 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM City 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Fashion 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Fly 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM FoX 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM GT 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Joy 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM LX 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Nano 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM New Flash 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM R8 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Retro 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Retro Extra 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM SP50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Star 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Tulp 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM VX 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM VX 50 Plus 4T 2018-2021 Euro 4
- AGM VXS 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Venom 50 4T <-2018 Euro 2
- AGM Vintage 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Activ 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Agility 10 inch 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Agility 12 inch50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Agility Carry 50 4T 2018-> Euro 4
- Kymco Agility Carry 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Agility Delivery 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Agility Fat 12 inch 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Agility RS 12 inch 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Filly 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco K-Pipe 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Like 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco New Dink 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco New Like 50 4T 2018-> Euro 4ro4
- Kymco Nexxon 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco Super 8 2007-2009
- Kymco Super 8 2009->
- Kymco Super 8 Street 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco VP50 50 4T <-2018 Euro 2
- Kymco VP50i 50 4T 2018-> Euro 4
- Kymco Vitality 50 AC 4T 2004-2017
- La Souris City 50 4T
- La Souris Futuro 50 4T
- La Souris Grande Retro 50 4T
- La Souris Sourini / Vespelini 50 4T
- La Souris Trendy Retro 50 4T
- Lintex HT50QT-12 50 4T <-2018 Euro 2
- Lintex HT50QT-29 50 4T
- SYM Fiddle lll 50 4T 2018-> Euro 4
- SYM Jet 14 50i 4T 2018-> Euro 4
- SYM Symphony ST 50 4T 2018-2020->Euro 4
- Sym Allo 50 4T 2018-> Euro 4
- Sym Allo/Cello 50 4T <-2018 Euro 2
- Sym Fiddle 50 4T (Motor code XS1P39QMB) GY6 <-2010
- Sym Fiddle II 50 4T 2018-> Euro 4
- Sym Fiddle II 50 4T <-2018 Euro 2
- Sym Jet 4 50 4T <-2018 Euro 2
- Sym Mio 50 4T <-2018 Euro 2
- Sym Orbit 50 4T(MotorXS1P39QMB] GY6
- Sym Orbit II 50 4T 2018-2020 Euro 4
- Sym Orbit II 50 4T <-2018 Euro 2
- Sym Symphony SR 50 4T <-2018 Euro 2
- Sym Symphony ST 50 4T Euro 2
- Sym Tonik 50 4T <-2018 Euro 2
- Santini Capri 50 4T
- Santini Firenze 50 4T <-2018 Euro 2
- Santini San Remo 50 4T <-2018 Euro 2