Informacje o CDIs
Rzućmy okiem na temat CDI. Dlaczego warto wymienić CDI?
Przyczyn może być wiele:
- Twój skuter nagle zatrzymuje się w środku jazdy i nie uruchamia się ponownie. (rozrusznik elektryczny nic nie robi.)
- Twój skuter się nie uruchomi.
- Chcesz zwrócić lub naładować swój skuter.
Przede wszystkim różnica między CDI skuterów dwusuwowych a skuterami czterosuwowymi:
CDI nie ma wpływu na maksymalną prędkość skutera z dwusuwowym.
CDI ma wpływ na maksymalną prędkość skutera czterosuwowym.
W przypadku czterosuwowego CDI wpływa na prędkość maksymalną, ale nie jest to jedyny czynnik.
Prędkość maksymalna ma również związek z takimi rzeczami, jak pierścień wariatora lub regulacja powietrza benzynowego.
Na przykład, gdy skuter jedzie 60 km/h, nie oznacza to, że możesz uruchomić go ponownie 45 km/h, po prostu wymieniając CDI. Więc zawsze miej to na uwadze!
Montaż i powrót
Konieczne jest również podłączenie wszystkich kabli CDI, które są oczywiście dołączone z jakiegoś powodu. W przeciwnym razie CDI najprawdopodobniej nie otrzyma właściwego odżywiania, a zatem nie będzie działać.
Wszystkie CDI są również nowe i są testowane fabrycznie pod kątem działania i są wysyłane tylko wtedy, gdy są w pełni funkcjonalne. Więc nigdy nie zdarza się, że uszkodzony CDI jest wysyłany do Ciebie.
Jest również tak, że w przypadku niektórych skuterów cewka zapłonowa i CDI są połączone w 1 część, więc kiedy te skutery się zatrzymają, może to być spowodowane 2 częściami. Na cewce zapłonowej lub CDI, ale ponieważ są połączone, obaj nie będą już w stanie wykonywać swojej pracy.
Uwaga!! Nie można zwrócić CDI, ponieważ jest to produkt elektroniczny. Jest tak również w przypadku zwarcia w skuterze, które może natychmiast spowodować „wysadzenie” nowej jednostki CDI.
Dlatego zawsze upewnij się, że wiesz, którego CDI potrzebujesz! Zawsze możesz zadzwonić na infolinię montażową w celu uzyskania porady, więc zawsze możesz mieć pewność, że zamawiasz odpowiedni CDI.