Informacje o CDIs
Rzućmy okiem na temat CDI. Dlaczego warto wymienić CDI?
Przyczyn może być wiele:
- Twój skuter nagle zatrzymuje się w środku jazdy i nie uruchamia się ponownie. (rozrusznik elektryczny nic nie robi.)
- Twój skuter już się nie uruchamia.
- Chcesz zwrócić lub zwiększyć swój skuter.
Przede wszystkim różnica między CDIs skuterów dwusuwowych a czterosuwowymi skuterami:
W przypadku dwusuwowego CDI nie ma wpływu na maksymalną prędkość skutera.
W przypadku czterosuwowego CDI wpływa na maksymalną prędkość skutera.
W czterosuwowym CDI ma wpływ na prędkość maksymalną, ale nie jest to jedyny czynnik.
Prędkość maksymalna ma również związek z takimi rzeczami, jak pierścień wariatora lub tuning powietrza benzynowego.
Tak więc, na przykład, gdy skuter jedzie 60 km/h, nie oznacza to, że możesz ponownie uruchomić 45 km/h, wymieniając tylko CDI. Więc zawsze miej to na uwadze!
Montaż i powrót
Konieczne jest również podłączenie wszystkich kabli CDI, które są oczywiście nie bez powodu. W przeciwnym razie CDI najprawdopodobniej nie otrzyma dobrego źródła zasilania i dlatego nie będzie działać.
Ponadto wszystkie CDI są nowe i są testowane fabrycznie pod kątem działania i są wysyłane tylko wtedy, gdy są w pełni funkcjonalne. Więc nigdy nie zdarza się, że uszkodzony CDI jest wysyłany do Ciebie.
Jest również tak, że w przypadku niektórych skuterów cewka zapłonowa i CDI są połączone w 1 część, więc gdy te skutery przestaną działać, może to być spowodowane 2 częściami. Na cewce zapłonowej lub na CDI, ale ponieważ są połączone, oba nie będą już w stanie wykonywać swojej pracy.
Uwaga!! Nie można zwrócić CDI, ponieważ jest to produkt elektroniczny. Dzieje się tak również w przypadku zwarcia w skuterze, które może natychmiast spowodować „nadmuchanie” nowej jednostki CDI. Dlatego zawsze upewnij się, że jesteś pewien, którego CDI potrzebujesz!
Zawsze możesz zadzwonić na infolinię montażową w celu uzyskania porady, więc zawsze możesz mieć pewność, że zamawiasz odpowiedni CDI.