Zwrot towaru
Od momentu zakupu masz 30 dni na podjęcie decyzji, czy jesteś zadowolony z zakupionego towaru. W tym czasie możesz zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny i otrzymać z powrotem swoje pieniądze pod warunkiem, że produkty są zwracane w nienaruszonym stanie. Oznacza to że nalezy ostrożnie obchodzić się z towarem i jego opakowaniem w tym okresie. Jest oczywiście dozwolone rozpakowanie towaru. Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań prosimy o jego zwrot wraz ze wszystkimi akcesoriami w oryginalnym opakowaniu i nienaruszonym stanie.
Nie przyjmujemy zwrotu zamontowanych wcześniej i używanych produktów. Jeżeli produkt jest uszkodzony lub posiada ślady używania, nie refundujemy kosztów jego nabycia. Zandri nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody związane wskutek niewłaściwego transportu przesyłki.
Przy odbiorze przesyłki nalezy sprawdzić jej zawartość, a jeśli to konieczne, spisać protokół szkody i bezzwłocznie się z nami skontaktować.
Wysyłaj zawsze produkt kompletny (łącznie ze wszystkimi akcesoriami i dokumentami) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Zwrot pieniędzy
Pieniądze za zwrócony towar zwracamy klientowi natychmiast po otrzymaniu towaru i ocenie jego stanu (zwykle ok. 3-7 dni roboczych).
-
Jeśli korzystałeś z płatności PayPal pieniądze zostanę przelane na Twoje konto PayPal.
-
Jesli skorzystałeś z opcji płatności przelewem (przedpłata) pieniądze zostaną przelane na numer konta z którego otrzymaliśmy wpłatę.
-
Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, pieniądze zostaną z powrotem przetransferowane na kartę.
Wymiana towaru
Masz 30 dni od momentu otrzymania towaru, aby zdecydować, czy jesteś zadowolony z zakupionego towaru. Jeśli chcesz zwrócić określony produkt, możesz to zrobić za pomocą formularza zwrotu. Koszty zwrotu ponosisz samodzielnie. Przed odesłaniem towaru prosimy upewnić się, że spełnia on wszystkie warunki do zaakceptowania przez nas! Więcej informacji na ten temat można znaleźć w formularzu zwrotu.
Anulowanie zamówienia
Po złożeniu zamówienia można je anulować tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze wysłane. Jeśli paczka została już wysłana, możesz ją oczywiście zwrócić. Koszty ponosisz sam.