USP Icon
Zapłać po dostawie
USP Icon
Klienci oceniają Zandri na 9
USP Icon
Ponad 100 000 części w asortymencie

Ogólne Warunki Fundacji Webshop Keurmerk

Niniejsze Ogólne Warunki Fundacji Webshop Keurmerk zostały opracowane w porozumieniu z organizacją Consumentenbond oraz NTO w ramach Grupy Koordynacyjnej ds. Samoregulacji (CZ) przy Radzie Społeczno-Ekonomicznej i obowiązują dla Fundacji Webshop Keurmerk od dnia 1 lipca 2012 r.

Niniejsze Ogólne Warunki będą stosowane przez wszystkich członków Fundacji Webshop Keurmerk, z wyjątkiem usług finansowych w rozumieniu Ustawy o Nadzorze Finansowym, w zakresie, w jakim usługi te podlegają nadzorowi Urzędu ds. Rynków Finansowych.


ARTYKUŁ 1 – Definicje

Na potrzeby niniejszych warunków rozumie się przez:

  • Okres odstąpienia – termin, w którym konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy;

  • Konsument – osoba fizyczna, która nie działa w ramach działalności zawodowej lub gospodarczej i zawiera z przedsiębiorcą umowę na odległość;

  • Dzień – dzień kalendarzowy;

  • Umowa długoterminowa – umowa na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, których obowiązek dostawy i/lub odbioru jest rozłożony w czasie;

  • Trwały nośnik danych – każde narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście w sposób umożliwiający ich przyszłe odtworzenie i niezmienione powielanie;

  • Prawo odstąpienia od umowy – możliwość konsumenta odstąpienia od umowy na odległość w okresie odstąpienia;

  • Przedsiębiorca – osoba fizyczna lub prawna będąca członkiem Fundacji Webshop Keurmerk, oferująca konsumentom produkty i/lub usługi na odległość;

  • Umowa na odległość – umowa zawarta w ramach systemu zorganizowanego przez przedsiębiorcę w celu sprzedaży na odległość produktów i/lub usług, przy której do zawarcia umowy wykorzystuje się wyłącznie jedną lub więcej technik komunikacji na odległość;

  • Technika komunikacji na odległość – środek, który może być wykorzystany do zawarcia umowy bez jednoczesnej obecności konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym miejscu.


ARTYKUŁ 2 – Tożsamość przedsiębiorcy

Nazwa przedsiębiorcy: Zandri B.V.
Adres siedziby: De Ren 4, 6562 JK Groesbeek
Numer telefonu i godziny dostępności: 024-760 0900
Adres e-mail: info@zandri.nl
Numer rejestracyjny w Izbie Handlowej: 58946004
Numer identyfikacji VAT: 853249635B01


ARTYKUŁ 3 – Zastosowanie

  1. Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy i do każdej umowy na odległość zawartej pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem.

  2. Przed zawarciem umowy na odległość konsument otrzymuje tekst niniejszych ogólnych warunków. Jeżeli nie jest to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że ogólne warunki są dostępne w siedzibie przedsiębiorcy i mogą być bezpłatnie przesłane konsumentowi na jego życzenie w możliwie najkrótszym czasie.

  3. Jeżeli umowa na odległość jest zawierana drogą elektroniczną, w odstępstwie od ust. 2 i przed zawarciem umowy, tekst niniejszych ogólnych warunków może zostać udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w taki sposób, aby mógł on łatwo przechować je na trwałym nośniku danych. Jeżeli nie jest to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami drogą elektroniczną i że na życzenie konsumenta zostaną one bezpłatnie przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób.

  4. W przypadku, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków mają zastosowanie również szczególne warunki dotyczące produktów lub usług, ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio, a w przypadku sprzeczności konsument może zawsze powołać się na postanowienie, które jest dla niego najkorzystniejsze.

 

ARTYKUŁ 4 – Oferta

  1. Jeżeli oferta ma ograniczony okres ważności lub odbywa się pod pewnymi warunkami, zostanie to wyraźnie wskazane w ofercie.

  2. Oferta zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi właściwą ocenę oferty. Jeżeli przedsiębiorca używa ilustracji, przedstawiają one wiernie oferowane produkty i/lub usługi. Oczywiste pomyłki lub błędy w ofercie nie są wiążące dla przedsiębiorcy.

  3. Każda oferta zawiera informacje w taki sposób, aby konsumentowi było jasne, jakie prawa i obowiązki wiążą się z jej przyjęciem. Dotyczy to w szczególności:

  • ceny wraz z podatkami;

  • ewentualnych kosztów dostawy;

  • sposobu zawarcia umowy oraz działań, które są do tego potrzebne;

  • tego, czy prawo odstąpienia od umowy ma zastosowanie czy nie;

  • sposobu płatności, dostawy i wykonania umowy;

  • terminu ważności oferty lub okresu, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;

  • wysokości kosztów komunikacji na odległość, jeżeli są obliczane na innej podstawie niż zwykła taryfa podstawowa stosowana dla użytego środka komunikacji;

  • tego, czy umowa będzie archiwizowana po jej zawarciu i, jeśli tak, w jaki sposób konsument będzie miał do niej dostęp;

  • sposobu, w jaki konsument, przed zawarciem umowy, może sprawdzić i ewentualnie poprawić przekazane przez siebie dane;

  • języków, w których – oprócz niderlandzkiego – może być zawarta umowa;

  • kodeksów postępowania, którym przedsiębiorca się podporządkował, oraz sposobu, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami drogą elektroniczną;

  • minimalnego okresu obowiązywania umowy na odległość w przypadku umowy długoterminowej.


ARTYKUŁ 5 – Umowa

  1. Umowa zostaje zawarta, z zastrzeżeniem ust. 4, w momencie przyjęcia przez konsumenta oferty i spełnienia określonych w niej warunków.

  2. Jeżeli konsument przyjął ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdza drogą elektroniczną otrzymanie przyjęcia oferty. Dopóki przedsiębiorca nie potwierdzi otrzymania tego przyjęcia, konsument może odstąpić od umowy.

  3. Jeżeli umowa jest zawarta drogą elektroniczną, przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia elektronicznego przesyłania danych i zapewni bezpieczne środowisko internetowe. Jeżeli konsument może dokonać płatności elektronicznej, przedsiębiorca zastosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa.

  4. Przedsiębiorca może – w granicach prawa – uzyskać informacje, czy konsument jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań płatniczych, a także o wszystkich faktach i czynnikach istotnych dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. Jeżeli na podstawie tego badania przedsiębiorca ma uzasadnione powody, aby nie zawierać umowy, ma prawo odmówić zamówienia lub wniosku, uzasadniając to, albo powiązać realizację z warunkami szczególnymi.

  5. Przedsiębiorca przekaże konsumentowi wraz z produktem lub usługą – na piśmie lub w sposób umożliwiający przechowanie na trwałym nośniku – następujące informacje:
    a. adres siedziby przedsiębiorcy, do którego konsument może kierować reklamacje;
    b. warunki i sposób skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy albo wyraźną informację o wyłączeniu tego prawa;
    c. informacje o gwarancjach i istniejących usługach posprzedażowych;
    d. dane wymienione w art. 4 ust. 3 niniejszych warunków, chyba że przedsiębiorca przekazał je konsumentowi przed zawarciem umowy;
    e. warunki wypowiedzenia umowy, jeżeli umowa ma czas trwania dłuższy niż rok lub jest zawarta na czas nieokreślony.

  6. W przypadku umowy długoterminowej postanowienie ust. 5 dotyczy wyłącznie pierwszej dostawy.


ARTYKUŁ 6 – Prawo odstąpienia od umowy

Przy dostawie produktów

  1. Przy zakupie produktów konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin ten rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub wskazanego przez niego wcześniej przedstawiciela.

  2. W okresie odstąpienia konsument będzie obchodził się ostrożnie z produktem i opakowaniem. Produkt rozpakowuje lub używa tylko w takim zakresie, w jakim jest to konieczne do stwierdzenia, czy chce go zatrzymać. Jeżeli korzysta z prawa odstąpienia od umowy, zwróci produkt wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami, w miarę możliwości w stanie i opakowaniu oryginalnym, zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami przedsiębiorcy.

Przy dostawie usług

  1. W przypadku świadczenia usług konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przez co najmniej czternaście dni, począwszy od dnia zawarcia umowy.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, konsument zastosuje się do rozsądnych i jasnych instrukcji przekazanych przez przedsiębiorcę przy ofercie i/lub najpóźniej przy dostawie.

  3. Konsument musi zgłosić sprzedawcy wadę zakupionej rzeczy w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia uszkodzenia. Termin przedawnienia roszczeń z tytułu wad wynosi dwa lata od chwili zgłoszenia wady.

Niezależnie od umownych roszczeń o odszkodowanie wynikających z działów 9 i 10 tytułu 1 księgi 6 Kodeksu cywilnego, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności wobec kupującego za szkody pośrednie ani za obrażenia ciała wynikające z wad dotyczących bezpieczeństwa zakupionej rzeczy (BW 6:186, BW 7:24).

 

ARTYKUŁ 7 – Koszty w przypadku odstąpienia od umowy

  1. Jeżeli konsument korzysta z prawa odstąpienia od umowy, ponosi co najwyżej koszty zwrotu towaru.

  2. Jeżeli konsument dokonał płatności, przedsiębiorca zwróci tę kwotę tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od odesłania produktu lub odstąpienia od umowy.


ARTYKUŁ 8 – Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy

  1. Przedsiębiorca może wyłączyć prawo odstąpienia od umowy przez konsumenta w zakresie przewidzianym w ust. 2 i 3. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy przedsiębiorca wyraźnie wskazał to w ofercie, a co najmniej przed zawarciem umowy.

  2. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy jest możliwe jedynie w odniesieniu do produktów:
    a. wytworzonych przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacją konsumenta;
    b. które są wyraźnie osobistego charakteru;
    c. których ze względu na ich charakter nie można zwrócić;
    d. które mogą szybko się zepsuć lub przedawnić;
    e. których cena jest uzależniona od wahań na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu;
    f. będących pojedynczymi gazetami i czasopismami;
    g. będących nagraniami audio- i wideo oraz oprogramowaniem komputerowym, których opakowanie zostało otwarte przez konsumenta.

  3. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy jest możliwe jedynie w odniesieniu do usług:
    a. dotyczących zakwaterowania, transportu, gastronomii lub wypoczynku, które mają być świadczone w określonym dniu lub w określonym okresie;
    b. których świadczenie rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem okresu odstąpienia;
    c. dotyczących zakładów i loterii.


ARTYKUŁ 9 – Cena

  1. W okresie ważności oferty ceny oferowanych produktów i/lub usług nie będą podwyższane, z wyjątkiem zmian cen wynikających ze zmian stawek VAT.

  2. W drodze odstępstwa od ust. 1 przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi, których ceny zależą od wahań na rynku finansowym i na które przedsiębiorca nie ma wpływu, po cenach zmiennych. Zależność od wahań oraz fakt, że podane ceny są orientacyjne, zostanie wskazany w ofercie.

  3. Podwyżki cen w ciągu 3 miesięcy od zawarcia umowy są dozwolone tylko wtedy, gdy wynikają z przepisów prawa lub rozporządzeń.

  4. Podwyżki cen po upływie 3 miesięcy od zawarcia umowy są dozwolone tylko wtedy, gdy przedsiębiorca zastrzegł to w umowie i:
    a. wynikają one z przepisów prawa lub rozporządzeń; lub
    b. konsument ma prawo rozwiązać umowę od dnia, w którym podwyżka ceny wejdzie w życie.

  5. Ceny produktów lub usług podane w ofercie zawierają podatek VAT.

 

ARTYKUŁ 10 – Zgodność i gwarancja

  1. Przedsiębiorca zapewnia, że produkty i/lub usługi są zgodne z umową, ze specyfikacją podaną w ofercie, z rozsądnymi wymaganiami co do jakości i/lub użyteczności oraz z obowiązującymi w dniu zawarcia umowy przepisami prawa i regulacjami władz. Jeżeli uzgodniono, przedsiębiorca zapewnia również, że produkt nadaje się do użytku innego niż zwykły.

  2. Gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, producenta lub importera nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy ani roszczeń, jakie konsument może dochodzić wobec przedsiębiorcy na mocy umowy.


ARTYKUŁ 11 – Dostawa i wykonanie

  1. Przedsiębiorca zachowa najwyższą staranność przy przyjmowaniu i realizacji zamówień produktów oraz przy ocenie wniosków o świadczenie usług.

  2. Miejscem dostawy jest adres wskazany przez konsumenta przedsiębiorcy.

  3. Z uwzględnieniem postanowień art. 4 niniejszych warunków ogólnych, przedsiębiorca zrealizuje przyjęte zamówienia niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni, chyba że uzgodniono dłuższy termin dostawy. Jeżeli dostawa opóźni się lub zamówienie nie może zostać zrealizowane, w całości lub w części, konsument zostanie o tym poinformowany najpóźniej 30 dni po złożeniu zamówienia. W takim przypadku konsument ma prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów i prawo do ewentualnego odszkodowania.

  4. W przypadku rozwiązania umowy zgodnie z ust. 3, przedsiębiorca zwróci konsumentowi kwotę, którą ten zapłacił, tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od rozwiązania.

  5. Jeżeli dostarczenie zamówionego produktu okaże się niemożliwe, przedsiębiorca dołoży starań, aby udostępnić produkt zastępczy. Najpóźniej w momencie dostawy konsument zostanie poinformowany w sposób jasny i zrozumiały, że dostarczany jest produkt zastępczy. W przypadku produktów zastępczych prawo odstąpienia od umowy nie może być wyłączone. Koszty ewentualnego zwrotu ponosi przedsiębiorca.

  6. Ryzyko uszkodzenia i/lub zaginięcia produktów spoczywa na przedsiębiorcy do momentu dostarczenia ich konsumentowi lub wskazanemu przez niego przedstawicielowi, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.


ARTYKUŁ 12 – Umowy długoterminowe: czas trwania, wypowiedzenie i przedłużenie

Wypowiedzenie

  1. Konsument może w każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieokreślony, która obejmuje regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, z zachowaniem uzgodnionych zasad wypowiedzenia i terminu wypowiedzenia nie dłuższego niż jeden miesiąc.

  2. Konsument może w każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą na czas określony, która obejmuje regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, na koniec okresu obowiązywania, z zachowaniem uzgodnionych zasad wypowiedzenia i terminu wypowiedzenia nie dłuższego niż jeden miesiąc.

  3. Konsument może wypowiedzieć umowy wymienione w ust. 1 i 2:

    • w każdym czasie i nie może być ograniczony do wypowiedzenia w określonym czasie lub okresie;

    • co najmniej w taki sam sposób, w jaki zostały zawarte;

    • zawsze z takim samym okresem wypowiedzenia, jaki zastrzegł dla siebie przedsiębiorca.

Przedłużenie

  1. Umowa zawarta na czas określony, która obejmuje regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, nie może być automatycznie przedłużona ani odnowiona na czas określony.

  2. W drodze odstępstwa od ust. 4 umowa zawarta na czas określony, która obejmuje regularne dostarczanie dzienników, tygodników lub czasopism, może być przedłużona automatycznie na okres maksymalnie trzech miesięcy, jeżeli konsument może wypowiedzieć przedłużoną umowę pod koniec tego okresu z zachowaniem terminu wypowiedzenia nie dłuższego niż jeden miesiąc.

  3. Umowa zawarta na czas określony, która obejmuje regularne dostarczanie produktów lub usług, może być automatycznie przedłużona jedynie na czas nieokreślony, jeżeli konsument może ją w każdej chwili wypowiedzieć z zachowaniem terminu wypowiedzenia nie dłuższego niż jeden miesiąc, a w przypadku, gdy umowa obejmuje regularne dostarczanie dzienników, tygodników lub czasopism, ale rzadziej niż raz w miesiącu – z terminem wypowiedzenia nie dłuższym niż trzy miesiące.

  4. Umowa o ograniczonym czasie trwania dotycząca regularnego dostarczania dzienników, tygodników lub czasopism w ramach subskrypcji próbnej lub promocyjnej nie jest automatycznie przedłużana i wygasa automatycznie po upływie okresu próbnego lub promocyjnego.

Czas trwania

  1. Jeżeli umowa ma czas trwania dłuższy niż rok, konsument może po upływie roku wypowiedzieć ją w każdym czasie z zachowaniem terminu wypowiedzenia nie dłuższego niż jeden miesiąc, chyba że zasady słuszności i uczciwości sprzeciwiają się rozwiązaniu przed końcem uzgodnionego okresu obowiązywania.

 

ARTYKUŁ 13 – Płatność

  1. O ile nie uzgodniono inaczej, kwoty należne konsumentowi muszą zostać zapłacone w ciągu 14 dni od rozpoczęcia okresu odstąpienia, o którym mowa w art. 6 ust. 1. W przypadku umowy o świadczenie usług termin ten rozpoczyna się w momencie, gdy konsument otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy. Obciążenie karty kredytowej następuje natychmiast przy dokonaniu płatności.

  2. Przy sprzedaży produktów konsumentom ogólne warunki nigdy nie mogą przewidywać obowiązku zapłaty zaliczki wyższej niż 50%. Jeżeli uzgodniono przedpłatę, konsument nie może dochodzić żadnych praw dotyczących realizacji zamówienia lub usługi(-ug) do momentu dokonania uzgodnionej przedpłaty.

  3. Konsument ma obowiązek niezwłocznie zgłaszać przedsiębiorcy wszelkie nieprawidłowości w przekazanych lub podanych danych płatniczych.

  4. W przypadku zwłoki w płatności przez konsumenta przedsiębiorca ma prawo, z zastrzeżeniem ustawowych ograniczeń, naliczyć konsumentowi wcześniej zakomunikowane rozsądne koszty.


ARTYKUŁ 14 – Procedura reklamacyjna

  1. Przedsiębiorca posiada należycie ogłoszoną procedurę reklamacyjną i rozpatruje reklamacje zgodnie z tą procedurą.

  2. Reklamacje dotyczące wykonania umowy muszą być złożone przedsiębiorcy w rozsądnym terminie po stwierdzeniu braków przez konsumenta, w sposób kompletny i jasno opisany.

  3. Reklamacje złożone przedsiębiorcy zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga dłuższego czasu, przedsiębiorca odpowie w terminie 14 dni potwierdzając jej otrzymanie i wskazując, kiedy konsument może oczekiwać bardziej szczegółowej odpowiedzi.

  4. Reklamacja dotycząca produktu, usługi lub obsługi przedsiębiorcy może być również złożona za pomocą formularza reklamacyjnego na stronie internetowej Fundacji Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. Reklamacja zostanie wówczas przesłana zarówno do danego przedsiębiorcy, jak i do Fundacji Webshop Keurmerk.

  5. Jeżeli reklamacja nie może zostać rozwiązana polubownie, powstaje spór podlegający procedurze rozstrzygania sporów.


ARTYKUŁ 15 – Spory

  1. Do umów zawieranych pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem, do których mają zastosowanie niniejsze ogólne warunki, stosuje się wyłącznie prawo niderlandzkie.

  2. Spory między konsumentem a przedsiębiorcą dotyczące powstania lub wykonania umów dotyczących produktów i usług dostarczanych lub mających być dostarczonych przez przedsiębiorcę mogą być – z uwzględnieniem poniższych postanowień – przedłożone zarówno przez konsumenta, jak i przedsiębiorcę do Komisji ds. Sporów Webshop, skr. poczt. 90600, 2509 LP, Haga (www.sgc.nl).

  3. Spór zostanie rozpatrzony przez Komisję tylko wtedy, gdy konsument wcześniej złożył reklamację przedsiębiorcy w rozsądnym terminie.

  4. Najpóźniej w ciągu trzech miesięcy od powstania sporu należy przedłożyć go na piśmie do Komisji.

  5. Jeżeli konsument chce przedłożyć spór Komisji, przedsiębiorca jest związany tym wyborem. Jeżeli natomiast to przedsiębiorca chce to zrobić, konsument musi w ciągu pięciu tygodni od pisemnego wniosku przedsiębiorcy wyrazić na piśmie, czy się na to zgadza, czy też woli, aby spór został rozstrzygnięty przez właściwy sąd. Jeżeli przedsiębiorca nie otrzyma wyboru konsumenta w ciągu pięciu tygodni, ma prawo przedłożyć spór do sądu właściwego.

  6. Komisja wydaje orzeczenia na warunkach określonych w jej regulaminie. Decyzje Komisji mają charakter wiążącej opinii.

  7. Komisja nie rozpatrzy sporu lub przerwie jego rozpatrywanie, jeżeli przedsiębiorcy przyznano odroczenie płatności, został on ogłoszony bankrutem lub faktycznie zakończył działalność przed rozpatrzeniem sporu na posiedzeniu i wydaniem ostatecznej decyzji.

  8. Jeżeli oprócz Komisji ds. Sporów Webshop właściwa jest inna uznana komisja ds. sporów, przyłączona do Fundacji Komisji ds. Sporów Konsumenckich (SGC) lub Instytutu Reklamacji Usług Finansowych (Kifid), w przypadku sporów dotyczących głównie metody sprzedaży lub usług świadczonych na odległość wyłączną właściwość ma Komisja ds. Sporów Webshop. Dla wszystkich pozostałych sporów właściwa jest inna uznana komisja przyłączona do SGC lub Kifid.

 

ARTYKUŁ 16 – Gwarancja branżowa

  1. Fundacja Webshop Keurmerk gwarantuje przestrzeganie wiążących decyzji Komisji ds. Sporów Webshop przez swoich członków, chyba że członek zdecyduje się przedłożyć wiążącą decyzję do sądu w ciągu dwóch miesięcy od jej wysłania. Gwarancja ta ponownie obowiązuje, jeżeli wiążąca decyzja została podtrzymana przez sąd i wyrok stał się prawomocny. Do maksymalnej kwoty 10.000 € za wiążącą decyzję kwota ta zostanie wypłacona konsumentowi przez Fundację Webshop Keurmerk. W przypadku kwot wyższych niż 10.000 € za decyzję, wypłacone zostanie 10.000 €. W odniesieniu do nadwyżki Fundacja Webshop Keurmerk ma obowiązek dołożyć starań, aby członek przestrzegał wiążącej decyzji.

  2. Aby skorzystać z tej gwarancji, konsument musi złożyć wniosek na piśmie do Fundacji Webshop Keurmerk oraz przenieść swoje roszczenie wobec przedsiębiorcy na Fundację. Jeżeli roszczenie wobec przedsiębiorcy przekracza 10.000 €, konsumentowi zostanie zaproponowane przeniesienie na Fundację tej części roszczenia, która przekracza 10.000 €, po czym organizacja ta dochodzić będzie płatności we własnym imieniu i na własny koszt, aby zaspokoić konsumenta.


ARTYKUŁ 17 – Postanowienia dodatkowe lub odstępstwa

Postanowienia dodatkowe lub odbiegające od niniejszych ogólnych warunków nie mogą być na niekorzyść konsumenta i muszą być ustalone na piśmie lub w sposób, który umożliwia konsumentowi ich przechowanie na trwałym nośniku danych.


ARTYKUŁ 18 – Zmiana ogólnych warunków Fundacji Webshop Keurmerk

  1. Fundacja Webshop Keurmerk zmieni niniejsze ogólne warunki wyłącznie w porozumieniu z organizacją Consumentenbond.

  2. Zmiany w niniejszych warunkach obowiązują dopiero po ich odpowiednim opublikowaniu, przy czym w przypadku zmian mających zastosowanie w trakcie obowiązywania oferty, zawsze przeważa postanowienie najkorzystniejsze dla konsumenta.

Adres Fundacji Webshop Keurmerk:
Willemsparkweg 193, 1071 HA Amsterdam


Prywatność

Zandri szanuje prywatność wszystkich użytkowników swojej strony i zapewnia, że przekazane nam dane osobowe są traktowane poufnie. Używamy Państwa danych w celu realizacji zamówień w możliwie najszybszy i najprostszy sposób. W pozostałym zakresie wykorzystujemy te dane wyłącznie za Państwa zgodą. Zandri nie sprzeda Państwa danych osobowych osobom trzecim i udostępni je wyłącznie podmiotom zaangażowanym w realizację Państwa zamówienia.

Zandri wykorzystuje zebrane dane, aby zapewnić klientom następujące usługi: