Blok silnika 139FMB-B Hanway pionowy Hanway Muscle50/Scrambler oryginalny

- Zapłać po dostawie
- Klienci oceniają Zandri na 9 punktów
- Ponad 100.000 części w asortymencie
Kiedy wymienić pionowy blok silnika 139FMB-B Hanway?
Jeśli coś zawiesza się w bloku silnika (na przykład przy wyższych obrotach), wiele rzeczy może pójść nie tak. ● Koła zębate zacinają się lub wyłączają ● Niektóre części nie otrzymują już dopływu oleju, nie wysychają i pękają ● Łożyska pękają lub zostają uwięzione ● Powyższe dotyczy również uszczelek ● Łożyska wału korbowego lub jedno z nich pękają I tak dalej... To, co idzie nie tak w tak złym momencie, to zbyt wiele, by o tym wspomnieć. Często sprowadza się to do ogromnego rachunku z mechanikiem. Ale to, co możesz zrobić, gdy zsumujesz wszystkie koszty, to może kupić zupełnie nowy blok silnika! Zdarza się, że jest to tańsze niż wymiana wszystkiego osobno.Właściwości pionowego bloku silnika 139FMB-B Hanway
● Nowy silnik z nowymi częściami ● Nadaje się do wymiany starego pionowego bloku silnika 139FMB-B Hanway ● Pojemność cylindra wynosi 49 cm3 ● Montaż typu plug and playGdzie mieści się ten silnik?
Pionowy blok silnika 139FMB-B Hanway to kompletny silnik odpowiedni dla modeli Hanway Muscle50 oraz Hanway Scrambler Euro4 i Euro5.139FMB-B Hanway pionowy zespół bloku silnika
Teraz można by pomyśleć, że jest to niemożliwa praca do wykonania samemu, ale to nie jest takie złe. Nadal musisz uzupełnić olej w bloku silnika. Zaleca się wymianę oleju po 500 km, aby zwiększyć żywotność silnika. Następnie możesz mieć standardowe sesje konserwacyjne odbywać się zgodnie z instrukcją warsztatową dla danego typu skutera.Numer artykułu | HAN 003agm |
---|---|
Euro standard | Euro 4, Euro 5 |
Marka | Hanway |
Pojemność cylindra | 50cc |
Chłodzenie | Chłodzony powietrzem (AC) |
Technologia silnika | Czterosuwowy |