Pakiet serwisowy złożony przez Zandri z oryginalnymi częściami Piaggio.
Tylko %1 pozostał
SKU
zalx4t2vorigineel(0)
89,95 €
- Zapłać po dostawie
- Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
- Ponad 100.000 części w asortymencie
Details
Odzyskaj Vespa Vespa Lx/Lxv/S 4-suwowy 2V z powrotem do najwyższej formy dzięki temu pakietowi serwisowemu Vespa!
Jeśli chcesz zachować swój Vespa Lx/Lxv/S z oryginalnymi produktami, mamy tutaj wszystko, czego potrzebujesz, aby przeprowadzić poważną konserwację. Naszą radą jest utrzymanie Vespa co 3500 km, dzięki czemu można zapobiec uszkodzeniom silnika lub przestojom.
• Świeca zapłonowa Ngk
• Element filtra powietrza
• Role wariatora
• Prowadnice wariatora
• Pasek klinowy
• Olej 5W40 Eni i-ride (szczególnie dla Piaggio/Vespa)
• Korona Olej przekładniowy
• Tylne szczęki hamulcowe
• Przednie klocki hamul
• Filtr oleju
• Korek spustowy O-ring
Twój Vespa Lx/Lxv/S w doskonałym stanie z tym oryginalnym zestawem konserwacyjnym.
Zandri radzi
Olej przekładniowy; 75w90, który jest ułamkowo cieńszy, ponieważ temperatura tutaj jest niższa niż w Azji, gdzie produkuje się większość skuterów! (lepszy efekt smarowania)
Należy pamiętać, że resztkowy olej pozostaje podczas spuszczania oleju transferowego. Nigdy nie dodawaj więcej niż 100 ML!
Konserwacja do Vespa Vespa Lx/Lxv/S 4-suwowy 2V
Jeśli chcesz zachować swój Vespa Lx/Lxv/S z oryginalnymi produktami, mamy tutaj wszystko, czego potrzebujesz, aby przeprowadzić poważną konserwację. Naszą radą jest utrzymanie Vespa co 3500 km, dzięki czemu można zapobiec uszkodzeniom silnika lub przestojom.
Co otrzymujesz z tym zestawem konserwacyjnym do Vespa Vespa Lx/Lxv/S 4-suwowy 2V
• Świeca zapłonowa Ngk
• Element filtra powietrza
• Role wariatora
• Prowadnice wariatora
• Pasek klinowy
• Olej 5W40 Eni i-ride (szczególnie dla Piaggio/Vespa)
• Korona Olej przekładniowy
• Tylne szczęki hamulcowe
• Przednie klocki hamul
• Filtr oleju
• Korek spustowy O-ring
Oryginalny zestaw konserwacyjny
Twój Vespa Lx/Lxv/S w doskonałym stanie z tym oryginalnym zestawem konserwacyjnym.
Zandri radzi
Olej przekładniowy; 75w90, który jest ułamkowo cieńszy, ponieważ temperatura tutaj jest niższa niż w Azji, gdzie produkuje się większość skuterów! (lepszy efekt smarowania)
Należy pamiętać, że resztkowy olej pozostaje podczas spuszczania oleju transferowego. Nigdy nie dodawaj więcej niż 100 ML!
Więcej informacji
SKU | zalx4t2vorigineel(0) |
---|---|
Euro standard | Euro 2 |
Znak | Piaggio/Vespa |
Opinie
Video
Abonneer op ons YouTube-kanaal en blijf op de hoogte van de laatste trends.
Fit's on
Click on your scooter model for all list of all the parts.
Więcej możliwości: