• Zapłać po dostawie
  • Klienci oceniają Zandri na 9.4 punktów
  • Ponad 100.000 części w asortymencie
  • Jak łatwo znaleźć części zamienne?
    Sprawdź nasze rysunki rozstrzelonych widoków! Kliknij tutaj

Skargi, zażalenia

Oczywiście przykrą dla nas sprawą jest wystąpienie sytuacji, w której masz do czynienia ze sprawami wymagającymi złożenia skargi lub zażalenia. Jeśli jednak taka sytuacja wystąpi, prosimy o poinformowanie nas o tym. Można to zrobić poprzez e-mail, drogą telefoniczną lub listownie.

Nasz personel z działu obsługi klienta zweryfikuje skargę oraz podejmiemy wszelkie możliwe środki aby odzyskać Twoje zaufanie.

Nasze dane:

Zandri

Rijksweg 128

6581 ES Malden

@: info@zandri.nl

T: 024 760 0900

 

Po otrzymaniu skargi wyślemy Ci potwierdzenie. Zajmiemy się nią w ciągu 14 dni, jeżeli będziemy potrzebować więcej czasu – na pewno Cię o tym poinformujemy.